H ανέπαφη παραγγελιοληψία

Δώστε στους πελάτες σας την αίσθηση ασφάλειας που ζητούν από εσάς!


Η Easy Orders είναι η ιδανική εφαρμογή, η οποία ανταποκρίνεται απόλυτα στις οδηγίες του ΕΦΕΤ σχετικά με τον COVID 19, παρέχοντας στους πελάτες κάθε καταστήματος χώρου εστίασης όπως εστιατόρια, cafe-bar, beach-bar, ξενοδοχεία, καταστήματα take away κλπ, την απαραίτητα ασφάλεια για ανέπαφη παραγγελιοληψία.

Χρήση σε τραπεζοκαθίσματα, ξαπλώστρες κλπ
O πελάτης σκανάροντας με το κινητό του το QR code που θα βρει σε καρτολίνα πάνω σε ένα τραπέζι, στη ξαπλώστρα κλπ, θα μεταβεί κατευθείαν στον ψηφιακό κατάλογο του καταστήματος, χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσει κάποιο app. Ο κατάλογος μπορεί να περιέχει εικόνες του μενού, σχόλια κλπ, ενώ μπορεί και να επιλέξει την εμφάνιση ανάμεσα σε ελληνικά ή αγγλικά. Πριν την αποστολή της παραγγελίας έχει τη δυνατότητα να επιλέξει να πληρώσει με πιστωτική κάρτα.
Στη συνέχεια η παραγγελία λαμβάνεται μέσω Internet από μια ειδική εφαρμογή που τρέχει σε υπολογιστή του καταστήματος και διατίθεται με την Easy Orders, ενώ παράλληλα εκτυπώνεται σε θερμικό εκτυπωτή. H αυτόματη εκτύπωση μπορεί να απενεργοποιηθεί και να πραγματοποιείται πρώτα έλεγχος πριν εκτυπωθεί η παραγγελία.
Mια ακόμη σημαντική δυνατότητα είναι η κλήση του σερβιτόρου μέσω του κινητού.

Tα πλεονεκτήματα χρησιμοποίησης της Easy Orders είναι πολλαπλά:


Και διαχείριση πακέτου
Στην περίπτωση του πακέτου (take away), ο πελάτης τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας και αποφεύγοντας το συγχρωτισμό, σκανάρει πάλι με το κινητό του, ένα QR code που θα βρει σε σταθερό σημείο στο κατάστημα και με τον ίδιο απλό τρόπο, λαμβάνει το μενού, επιλέγει τα επιθυμητά προϊόντα και αποστέλλει την παραγγελία, ενώ κι εδώ υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα.
H σημαντική δυνατότητα που προσφέρει η Easy Orders, είναι ότι ο πελάτης περιμένει να λάβει στο κινητό του ειδοποίηση με τον αριθμό της παραγγελίας που θα παραλάβει από το ταμείο.

Και διαχείριση delivery

Η Easy Orders μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην περίπτωση του delivery. O πελάτης σκανάρει το QR code που θα βρει σε φυλλάδιο του καταστήματος, για να πραγματοποιήσει με το ίδιο τρόπο την παραγγελία του.
Σημειώνουμε ότι αν επιθυμείτε τη ΔΙΚΗ σας εφαρμογή delivery, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ειδική εφαρμογή eDelivery.

Και ασύρματη παραγγελιοληψία

Αν και η Easy Orders περιέχει όπως αναφέραμε εφαρμογή διαχείρισης των εισερχόμενων παραγγελιών, εντούτοις συνεργάζεται αρμονικά με την κορυφαία εφαρμογή παραγγελιοληψίας Anima - Menu για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη διαχείριση Σάλας, Take Away και Delivery. Oι εισερχόμενες παραγγελίες εκτυπώνονται στον θερμικό εκτυπωτή παραγγελίας ή στα παρασκευαστήρια. Υπάρχει η δυνατότητα, οι παραγγελίες της σάλας να μένουν σε εκκρεμότητα και να εκτυπώνονται μόνο αν το επιβεβαιώσει ο σερβιτόρος μέ τη βοήθεια της δικής του ασύρματης συσκευής. Ειδικά για τις παραγγελίες πακέτου, ο χρήστης μέσω της εφαρμογής, ενημερώνει το κινητό του πελάτη ότι η παραγγελία είναι έτοιμη για να την παραλάβει. Επιπλέον ενημερώνει και τα ταμεία, τα οικονομικά στοιχεία κλπ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Anima - Menu και τα πακέτα προσφορών, κάντε κλικ εδώ.

Δυνατότητες


Μπορείτε να δοκιμάστε έναν demo κατάλογο του Easy Orders, σκανάροντας με το κινητό σας το QR code.

Μόνο με 60 € το εξάμηνο ή 100 € το έτος
χωρίς πρoμήθειες και κρυφές χρεώσεις!

Πακέτο Easy Orders

Περιλαμβάνει:

  • Φιλοξενία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για 6 μήνες
  • Δημιουργία καταλόγου και απομακρυσμένη εγκατάσταση
  • Περαιτέρω χρήση του πακέτου με 60 € το εξάμηνο ή 100 € το έτος

Μόνο

200€

+ΦΠΑ



Poseidon Software SA
Copyright © 2022